Usługi informatyczne: konsultacje, wdrożenia, szkolenia, instalacje, utrzymanie i wsparcie.
W standardach ITIL wyróżnia się pięć etapów cyklicznego świadczenia usług informatycznych:
- Strategia usług – definiuje perspektywę i plany dotyczące usług wykonywanych dla organizacji.
- Projektowanie usług – precyzuje procesy i polityki IT w celu realizacji strategii usług.
- Ewolucja usług – obejmuje wprowadzanie, przekształcanie i wycofywanie usług, a także koordynację wymaganych zasobów.
- Koordynacja usług – działania i procesy niezbędne do dostarczania usług.
- Ciągłe doskonalenie – dostosowuje usługi IT do zmieniających się wymagań i procesów biznesowych.
Proponujemy umowy współpracy zarówno na stałe, jak i na żądanie.
Reagujemy błyskawicznie – zdalnie, a gdy to niemożliwe, przyjedziemy.
Rozliczamy się uczciwie za każdy rozpoczęty kwadrans pracy.
Raporty usług i statystyki wysyłamy regularnie.
Konkrety ustalimy telefonicznie – tel. 625014554.
Henry Ford w 1896 roku jako pierwszy zbudował samochód według własnego pomysłu. Zdobył majątek i udzielał się w akcjach antywojennych i przeciwko bogatym przedsiębiorcom z kożeniami. Przeciwny był związkom zawodowym. Ford uczciwie wynagradzał pracowników. Twierdził, że „Jeśli jest coś, czego nie potrafimy zrobić wydajniej, taniej i lepiej niż konkurenci, nie ma sensu, żebyśmy to robili i powinniśmy zatrudnić do wykonania tej pracy kogoś, kto zrobi to lepiej niż my”. Brzmi to jak dewiza firmy handlowej, ale uznawane jest za motto outsourcing-u.